دل ساده

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

با تمـام بي کسي ها ساختم

 

 

دل سپردم، سر به زير انداختم

 

 

اين قماري بود و من نشاختم

 

واي برمـن، ساده بودم باختم

 

 

 

 دل سپردن دست او ديوانگي ست

 

 

آه!غير از من کسي ديوانه نيست

 

 

گريه کردن تا سحر کار من است

 

 

شاهد من چشم بيمار من است

 

 

فکر مي کردم که او يار من است

 

 

نه، فقط در فکر آزار من است

 

 

نيت اش از عشق تنها خواهش است

 

دوستت دارم دروغـي فاحش است

 

 

 

 

 

 يک شب آمد زير و رويم کرد و رفت

 

 

بغض تلخي در گلويـم کرد و رفت

 

پايـبند جسـت وجويم کرد و رفت



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت23:26---17 دی 1391
همدلی از هم زبونی بهتره .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت17:0توسط علی | |